Isnin, 26 September 2011

Bekerja Sambil Makan Angin

Assalamualaikum w.b.t.

Buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke Pulau Langkawi yang kurasakan sangat menarik dan cantik bentuk muka buminya, kaya dengan kehijauan alam semula jadi serta jauh dari kesibukkan tidak seperti di Kuala Lumpur, terasa tenang dikelilingi dengan alam semula jadi, dan aku yang sememangnya meminati pokok terasa bahagia dikelilingi pokok-pokok besar.

Sempat juga aku mengambil beberapa keping gambar pemandangan dari tingkap bilik hotelku iaitu hotel Bayview Langkawi, harap maaf jika gambarku ini tidak berapa jelas kerna aku hanya menggunakan camera di telefon bimbitku...







Hotel bayview Langkawi memang terbaik, aku sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan, bilik yang luas serta sangat selesa, makanan yang dihidangkan juga sangat menyelerakan....


Aku juga sempat melawat Taman Geopark IKIM, menaiki bot menikmati keindahan alam semulajadi....










Dibawah, merupakan gambar sebelum memasuki Gua Kelawar....



Sehingga disini sahaja perkongsianku buat kali ini, semoga ianya sedikit sebanyak dapat menghiburkan anda semua, salam sayang buat semua pembaca yang sudi membaca blog yang tidak seberapa ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan